onsdag den 13. oktober 2010

the last couple of weeks.
























Okay, så i det sidste lange tid, hvor jeg ikke lige har fået posted noget, har jeg lavet en hel masse. Jeg har faktisk et liv vil jeg mene! Så, vi har spillet to turneringer med skolens volleyhold, Lincoln Park Ladie Lions !!!! - Og vi blev overraskende nok nummer to til en af turnerningerne ? Men de har ihvertfald været helt vildt dejlige ved med alle pigerne på mit hold. Det bliver trist når skole sæsonen slutter nu her. Men jeg skal til try-out i en klub her sidst i måneden!
Men så har jeg jo ogs været inde og se Blackhawks !! Det er ved at være længe siden nu, men det er bare godt ! Det siger jeg jer ! Og jeg skal ind og se dem igen på tirsdag, sammen med Nicolai på hans birthday!! - For der er han her nemlig !
Så var jeg ogs inde og se White Sox ! Det er altså også rimelig nice ! Det var bare sæsonens sidste kamp.. Men det er vildt sådan et kæmpe stadion, eller hvad det er!!
Så har jeg været ude og shoppe med sådan en franskmand, som er på min skole, for hun har heller ingen venner! Men jeg fik købt nogle meget lækre ting synes jeg selv.. - Fra F21, Billabong, H&M, Aldo og American Appeal! Halstørklædet kunne jeg simpelthen ikke beslutte, hvilken farve det skulle være, så jeg købte ogs et sort. Can't help it. Okay, og sokkerne med den lille frønsekant kan jeg ikke rigtig finde ud af om jeg synes er ret flotte, eller bare ret sjove. Tænkte bare det kunne være flot til støvlerne.
Så bagte jeg de her alt for fantastiske cupcakes som min grandkusine Emma lige gjorde opmærksom på on facebook! De smagte som en drøm, og jeg har nok taget 3 kilo på i den her uge ! - Det ske med dobbeltportioner !
Der er to dage til at Nicolai kommer, så det glæder jeg mig helt vildt til! Vi skal både til homecoming, Blackhawks og Bulls games !! - Hvis det kan lade sig gøre, ville det være nice, hvis vi ogs kunne komme ind og se lidt Bears! Men det er så pisse dyrt ! - Og så Blue man group! For det kunne jeg godt tænke mig !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar