lørdag den 17. juli 2010

lejlighed !




Så.. Nu har vi fundet noget at bo i. En 3 etagers lejlighed i Loncoln Park. De er igang med en hel stor renovering, så alt bliver splinternyt når vi kommer, men lige nu ser det noget ufærdigt ud. - Jeg er en lille smule skuffet over at det ikke blev lejligheden, som jeg tidligere har talt om. Især fordi at det skab jeg får i den her lejlighed er ikke halvt så stort som mit eget herhjemme! - Det bliver KÆMPE krise ! - Men jeg overlever nok. Så må jeg købe et par ekstra skabe. På onsdag kommer flyttefolkene og pakker alle vores ting i en container, også mit tøj! Det betyder at jeg skal pakke så meget tøj ned, at jeg kun har det tilbage, som kan være i min kuffert, når vi tager derover d. 24. - Det betyder altså, at jeg skal leve af en kufferts tøj i en måned !! OMFG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar